hej då skåne!

Hej på er! Förlåt för min dåliga uppdratering idag men har verkligen inte kunnat eller haft tid. Gick upp vid åtta idag och vid nio körda farmor mig till sturup. Där köpte jag en tidning och jag och farmor tog vars en latte. Sen vinka farmor av mig och jag gick och köpte camilla läckbergs sjöjungfrun. Lite svårt att läsa på planet dock är ju åksjuk och det blåste sjuukt mycket. Gissa om jag mådde illa när jag kom fram? Men när jag gick av på bromma  väntade mina söta kusiner på mig där!

Jag har varit här i tre timman och vi har redan byggt koja, ätit omelet och ätit frukt sallad. Om ni inte har fattat det så börjar jag min praktik imorgon så idag ska jag bara ta det lung.

Puss




hehe , om att jag hade ett snyggt flygplan!

Kommentarer
Postat av: emma.

iiiih. :(

jag kommer saknad dig nu när du är borta.

liksom vem ska jag bråka med? haha.

nej jag skoja.

hälsa 08orna från mig och ha det så bra.

jag älskar dig stora syster. <3

2009-11-02 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0