lite nervös!

Hej alla 600 läsare ! =)
Som ni vet börjar jag min praktik idag jag och min faster ska ta buss till slussen och sen tunelbana till stureplan. Hehe de ni och susanne min faster sa att det gör inget om jag missar någon buss eller så dem går typ var sjunde minut. Hos mig i skåne går dem en gång i timme inte ens det HAHA.

Yes , så klockan 10 ska vi vara på ett cafe på stureplan vet inget vilket än. Vi ska bestämma vad jag ska göra vilka tider jag ska vara där osv. Eller hur är det spännanden? Vist  är ni avundsjuka , hehe.

Men vi hörs senare darlings.
puss



mitt hår är väldigt fettigt , attans!

Kommentarer
Postat av: Emilia

ÅH JAG ÄR AVUNDSJUK !!!!!!

2009-11-03 @ 17:25:31
Postat av: sara

men tack du!

det var en fin sjal du hade, vart ifrån? :)

2009-11-03 @ 19:57:53
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/
Postat av: emelie

SYND EMILIA! men om jag träffar någon känd människa lovar jag att berätta om dig!

2009-11-03 @ 21:59:10
URL: http://youarenotme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0