Hår-dag

Hello!

Gick upp vid 12 idag , lite mer lagom med tanke på att skolan börjar på fredag, gäsp.
Kollade lite fri idrott och åt frukost efter det satte jag och emma igång med en sak vi hittade i Revyn
massa inpackningar och grejer. Vi fick ett ryck och körde ner till asmundtorp för att handla en plattång, men då hade den sista precis blivigt såld? OTUR JA TACK! Så vi handla de lite i affären istället , lite olika nyttigheter , mums
 
Emma ska snart och träna och jag funderar på att åka med det och sen gå hem till pappa igen. Vaf tycker ni om det? Eller ska jag gå hem till mamma och sen tillbaka? Det måste vara samma sträcka iallafall.

Yes. MeN PUSS PÅ ER!


turikisk yoghurt
flytande honung
och valnötter

Dessa sex stegen gjorde jag och emma, utan 5an nono inte klippa i det! Och håret känns faktiskt bättre så nu ska vi börja göra det en gång i veckan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/c.php?code=750127754&email=e-meelie%40live.se

2009-08-20 @ 21:54:35
Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/c.php?code=750127754&email=e-meelie%40live.se

2009-08-20 @ 21:55:02
Postat av: Anonym

vilket nummer av veckorevyn var detta? vem var på framsidan av numret? :)

2009-08-25 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0