äntligen fredag!

Hej alla! Vist har veckan gått snabbt? tycker jag i alla fall. Nu har jag precis läst ut en bok till aldrig fucka up ni kanske vet att det är tvåan till snabba cash? Den var sjukt bra, men hade ett konstigt slut. Efter jobb hämta mamma mig, och nu sitter jag här hemma och ugglar, oh jag har så ooont i min rygg =( känns precis som om nån hade behövt sätta sig på den eller något och rätta ut den, blä på det.

Ikväll är det grillkväll =) våra grannar och nån annan kommer hit, ska faktiskt bli mysigt. Sen när Oliver har slutat jobba ska jag hem till honom och sova där tills imorgon, mys! På lördag har Jenny 18 fest, får åka in till staden imorgon och köpa något, kan ju också passa på då och åka hem till mormor&morfar och fråga om mormor kan hjälpa mig att korta banden på klänningen jag fick av oliver, mm

Jag och mamma skulle igentligen anmäla oss till sån övningskör kurs, men det är ingen bråska. Stefan säger dock att Emma kommer få körkort före mig, liksom det hoppas jag inte? För det betyder att jag fortfarande behöver åka buss när jag är 21 och det tillåter jag inte liksom. Han teori baserar han på att emma EN GÅNG har backat ut mammas bil från uppfarten, jag har aldrig suttit bakom en ratt ( om jag inte har låtsas kört medans jag väntar på den som ska köra) så jag tycker det är orättvist.

Nu ska jag fika med mams och stefan.
Puss. & ingen som är sugen på kläningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0