bolt är ju faktiskt bra!

Efter jobb idag körda jag I ÖSREGN hem till mormor och morfar. Mormor hjälpte mig att laga två par byxor så jag slipper köpa nya =) hehe sparat nån tusenlap nu! vad det ekonomisk eller?

Sen körde jag hem till pappi och hämta emmas present =)hon fyller år i morgon för er som inte vet det. Annars idag har mamma stefan emma och hampus stuckigt för att kolla på bio. Så jag och lovisa hyrde film och köpte lite godis. Hahah som jag skratta år filmen ,BOLT då alltså speciellt dem duvorna! såå himmla rolig , hahaha

Hoppas Lovisa är trött , eller att biogänget kommer snart, för jag år duktig trött.

man blir trött av att arbeta , ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0