fisketur !

Hej alles!

Igår var vi ju ute och fiskade men innan det hade mamma smycketparty som sagt. Och blev jag lurad och köpte något? yes .. åh va trött jag blir på mig själv alla smycken kosta från 40 upp till 299 kr men ändå lyckas jag skrapa ihop ett halsband för 450, suck jag är hopplös.

Ute i öresund fick vi inte någon större fångst precis, blev några små fiskar som vi fick kasta tillbaka. Och vem fick första fisken? ahaha , jo jag så klart!! Och Oliver fick sin första fisk i hela sitt liv hihi , eller ja han fick faktiskt två stycken till och med! Så glad han blev han såg ut som ett litet barn =) hehe!

Annars fick jag bottennapp och trodde att det var någon mega fisk där nere som försökte dra ner mig istället, hampus och jag blev sjösjuka men hampus fick inte kräka i vattnet för mig ( då hade jag också kräkt) Stefan berättade hemska grejer som tex att båtar hade försvunnit och sånt, suck igen.
Hahah!


stefan kör ut


Hampus ( innan han blev åksjuk)


Den ända bilden jag tog på mig och oliver, så den får duga


Oliver är glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0