helt slut och ikväll är det fest!

kom från jobb vid halv två som vanligt. Tog bussen till mormor & morfar , mormor skulle ju hjälpa mig att sy in min klänning =) och medans hon syde och fixa stack jag ner på stranden. Haha jag och natha somna brevid varandra och issa tyckte vi var tråkiga så hon åkte hem.

Nu har vi precis hämtat min kläning och lämnat av nathas kusin som hon är barnvakt till. Ska vila lite nu och sen ska vi så smått böra gör v oss =) Hoppas det blir roligt ikväll!

och jag saknar oliver jääääätte mycket, åh
mamma berätta att dem hade bestämmt sig för att åkta till bonbonland söndagen den 12, perfekt då kan ju jag följa med! Kom sen på att det är samma dag som oliver kommer hem =O Haha hoppas bara för oliver bästa att han vill sova hos mig sen på kvällen även om jag kommer hem sent eller han! 

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0