idag händer de grejer!

Mamma och emma hämtade mig efter jobb, och då stack vi direkt till läkaren nu har emma också fått halsflus , HAHA!

Ikväll ska Mamma ha smyckeparty, ja ni som inte fattar .. det är alltså att en försäljare kommer hem till en och så bjuder man massa vänner som kommer. Så visar föräljaren smycken och berättar om dom, alltså i klartext =föräljaren lurar alla korkade besökare att hon har speciella priser bara för dom och att de tjänar sååååå mycket på att köpa nu och att dom är speciall tillverkade i tunisin eller något sånt. Och funkar det? ja jag tror faktiskt det, uh får väl visa upp i bloggen om jag köper något. Och om jag råkar köpa något är det emot min vilja ska ni veta! Då är det pga att jag har blivit munipulerad och lurad!

Efter "partyt" ska jag stefan & kanske Oliver och fiska =) hehe ut med båten och fånga massa torskar ihih men sen slår stefan ihjäl dom =O och det gillar inte jag , usch han drar ut inälvor och sånt.

Puss på er =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0