jag är för trött för att gå på bio vad är fel på mig?

När mamma hämtade mig efter jobb frågade hon om jag ville med på bio imorgon sjävlart sa jag ja direkt ju. Men efter ett tags tänketid ändra jag mig, jag orkar inte helt enkelt dem här tabletterna tar dö på mig! Så jag har bestämt att jag och Lovisa ska ha en mys kväll istället, yes.

Just det ! när jag kom hem var emma duktig och hade börjat städa gadroben så jag hjälpte henne lite =) hih!
Åh ja , Oliver svara inte på mina sms =( men jag vet att han lever iaf! För challe svarar på nathas, bäst för Oliver att han inte har några pengar kvar haha! så rolig jag är. Nu ska jag snart iväg på träning, dock inte träna *host host*.
 Håll koll på min blogg idag alltså! för snart kommer ett inlägg om modelleri? hehe de ni! =)

en städad gadrob på sne, bilderna vill helt enkelt  inte vända sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0