jag har sovigt från halv tre till tio

Ja det är faktiskt sant, nr jag sluta jobba gick jag ner om till stranden en sväng och sen åkte jag hemma tidigare för jag var så himmla trött. Fick ju bara tre eller fyra timmars sömn i går usch. Så efter att ha gå runt och tjatat på alla andra att dem måste träna stanna jag hemma själv. Min kropp ville inte röra sig ur fläcken.. blä

Så det va nu precis mamma väckte mig och sa att jag måste äta något, halv tio? var tog min torsdag vägen egentligen? Men man måste som sagt ha nån vilodag, har ju fult  upp resten av veckan också!
förlåt för att bilden är sne men jag orkar inte vända den. Ni får väl vända datan eller något
Bilden är innan amys fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0