men jag blir aldrig sjuk ju?

Efter jobb idag hämtade mamma mig och stack vi till stan, hittde ett par nya bikiinitroser som är vita och gröna. Trött på att bara gå runder på stranden och vara svart.  Efter det åkte vi till sjukhuset där jag skulle kolla min hals, har haft så sjukt ont i den sedan i fredags, har inte ätit i heller =(

När vi väl va där kollade en läkare på min hals först och sen skickade han vidare mig till lab? (kände mig som en labbråtta) När jag kom dit såg jag två översminkade tanter som säkert hade varit där i hundra miljoner år. Det var liksom shof shof, dem nästan slängde ner mig i stolen sen tar den ena tempen på mig. Frågar hons snällt om jag kan vrida lite på huvude eller något? Nej hon tar tag över det ena örat och trycker in tempen så den nästan nudda vid hjärnan! Inte nog med det, direkt efter tar den andra sköterskan mitt finger och ska göra ett blodprov(och det finns väl ingen mer än jag som är rädd för spruter när man snart är 17? eller vill gärna veta då!  ) så utan att jag är med sticker hon mig i fingret , och det är väl självkart att jag drar bort fingret? Jaha , så nu har jag ont i fingret också.. Åh äntligen färdiga tänker jag, men nej. då sticker dem ner topps och grejer i min hals så när jag klöks! USCHHH

Jaha så nu ska jag gå pencellin i tio dagar, blä hur ska jag kuna svälja tableter när jag nästan inte ens kan svälja vatten? Läkaren sa till mig att det var en "regäl" halsflus så jag skulle komma tillbaka direkt om det börja göra mer ont. Ojdå =(

Tur i alla fall att Oliver kommer hem om fem dagar, och då smittar det inte mer =) hihi!
Jag kunde inte äta på jobb, ( fil bannan, kaffe)
Så när jag kom hem lästa jag NU och drack en halv smoothe. åh


Kommentarer
Postat av: Ida

haha jaha! :P

ja men tack detsamma! :D

gud vad gott det såg ut med smoothie... jag måste skaffa mig en mixer! haha

har du haft en trevlig dag? =)

kram

2009-07-06 @ 22:35:06
URL: http://www.metrobloggen.se/adara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0