min älskling är hemma, yes!

Han kom hem till mig igår , och hade snaggat sig....
Haha men det var faktsitk fint! mycket finnare än förra gången, kan bero på att han är neger typ ? Iaf vi stack in till stan ett tag ot på rodos (pizzeria) och hyrde filmer på hemma kväll. Det var ju inte så kul på karnevalen precis. När vi kom hem till Oliver fick jag en kläning av honom! ÅHHHH han e sååå söt. Ska vissa den i bloggen nån dag , är för trött idag =(

När vi vaknade i morse åkte vi hem till mig nästan direkt, var själv hemma ju alla andra va på bonbonland. Så vi åkte bort till affären och köpte mat , eller ja tacos så duktiga kockar vi är alltså. Nästan så man borde annmäla oss till hell´s kitchen haha. Nu har vi varit ute och gått en runda och försökt få ihop när vi kan åka till gbg. Vilket dock inte ser så lovande ut, inte lätt när båda jobbar och har träning och grejer, suck! Jaja vi hittar väl nått , höhö!

Nej ni , nu somnar jag snart med huvudet i skärmen.
God natt! och en sak till, det är skönt att ha min älskling hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0