NU FUNGERAR BLOGGEN IGEN!

yes! äntligen ..

Vet inte vad som har hänt men ni har väl märkt att den inte fungerar riktigt? Mög.

I ALLA FALL =)
Har bara jobbat hela veckan , sista veckan jag jobbar nu ju , woho eller ja på måndag nästa vecka också men det räknas inte !! Nu sitter jag hemma efter en av de mest stressade dagarna i hela mitt liv alltså, strömmen gick på jobb och kylarna mm sluta fungera, fattar ni? åh

Igår var jag i hbg med bellisen =) Vi gick mest runder i alla affärer och fick skoskav känndes det som hah , suck.. Det ända jag köpte var en skinjacka til mig själv, duktigt va? den kostade 500 kr på h&m så jag är nöjd med mig själv faktsikt. Men sen köpte jag lite annat också , hehe! Jag kände mig som tomten på sommaren.

Ikväll blir det träning, skönt att springa av sig lite.OK?! Eller jag ljög jag vill bara gå upp rulla in mig i täcket och sova tills imorgon men ack det får jag ej, måste få upp min underbara kondis. Yes.

Nej nu ska jag och mamma dricka kaffe. Hehe sitter ju och bloggar framförköksbordet nu. Ni fattar jag köpte ny minidata (inte rosa vit) föra söndagen tror jag det va. Mega nöjd är jag! pUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0