tre dagar sen ..

Hej ! ¨Det har ju varit tre dagar sen jag bloggade, dålig stil av mig alltså Men jag ska försöka sammanfatta vad som här hänt och så,

Fredag: Jobbet först som vanligt, sen åkte vi till bakken (nöjespark i danmark) för att Laura fyllde 17 ! Wiho. Åkte inte hem därifrån förens vid halv ett. Kom då lagom hem till slutet på helsingborgs festivalen och tåget hem var proppat! Shit alltså.. Sen hämta stefan oss vid stationen och efter det var det rakt hem och sova kan jag meddela!

Lördag: Efter frukost åkte Oliver hem men han kom tillbaka lite snabbbt igen, jag fick för första gången backa ut och köra typ en meter med en bil´!!!! Och det fick faktiskt bra! Wihooooo. Sen kom kusinerna hit =) mysigt, åt grillat och chokladpudding till efterrätt,mums! När jag och Oliver blev trötta på allt srpringade och skrikande hit och dit stack vi hem till Martina och Kent. Där blev det fram åt kvällen ös med massa 80 -tals låtar , haha hur trevligt som helst. Vi fick också chokladmosse där , ojoj inte bra men skkkiit i det! Sen sov vi hos Oliver.

Ja , och sen va det då lördag, vaknade hos Oliver (hemskt vad jag skriva Oliver hela tiden, har typ srkivit hans namn 10000 gånger? haha) Mamma hämta mig vid två och nu sitter jag här =) Har kollat på sherek den tredje som var jätte bra.

Haha en sak till bara, Challe (olivers bror) håller på att måla om sitt rum och när jag vakna stod hans tjej Natha och målade när han jobba, så ja liksom okej? Så tänkte jag att jag måste göra nått med Oliver rum , så jag bäddade hans säng=) hihih snällt va? Yes rätt ska vara rätt eller jag nått sånt..

Puss på er och förslåt för den dåliga uppdrateringen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0