usch på att vara sjuk..

igår var mamma och stefan med på cykel festen ju och då fick jag och emma passa hampus och lovisa. Så vi gick bort till pizzerian när dem skulle äta efterätt hos oss. Jag kunde inte vara kvar där länge eftersom jag mådde piss.. så jag stack hem och tog tempen visade sig att jag hade feber plus att jag har haft skit ont i halsen hela helgen, ni vet när det gör så ont så man inte ens kan svälja? Jaja, men på efterätten var iaf oliver faster här och hon berättade för mig att man kunde ta salt och vatten och gurggla, så vist jag prova det. Längdensen jag gurggla dock så jag råka svälja det och vips stod jag och kräkte i vasken ÖH! Sen efter det har jag inte fått behålla någt =(.

Vakande i morse och kände att febern hade gått ner men jag kunde fortfarande inte äta något, när mamma fråga mig om jag ville med till nova för att handla presenter till emma som fyller år på torsdag sa jag så klart ja. Hur sjuk man än är kan man alltid shoppa =) right?  Så vi handla det vi skulle plus lite till och nu har jag fakitst inte lika ont i halsen längre, vilket mirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0