usch vad man blir trött av att jobba

Åh , jag glömde min bok på jobb attans! HAHAH en rolig sak? Jag satt och läste bakom kylskåpet alltså framförkassan och så tappade jag mitt armband när jag satt och läste så ser jag att mamma sitter på datastolen lite längre bort i köket, haha what? då hade hon suttit där i 10 min och väntat på mig så satt jag framför henne , AHAHAHAHA! Dem som va i markan och åt trodde nog vi va dumma i huvudet =P

Efter jobb åkte jag och mamma till apoteket och sen vidare till city gross, där min älskling precis hade börjat jobba. Nu är jag hemma ombytt till myskläder och förbereder mig för en tupplur i min underbara säng! Bellis får göra mig sällskap.

Och just det! Mamma, jag och Emma har beställt foto från the studio nu, jag beställde ett foto på mig 50x70 , oj tänkte jag ego jag är? Så jag beställde ett på mig emma och Lovisa också. Men min oro om att jag va ego gick ner snabbt när jag såg att emma hade beställt TRE foto på sig själv , haha!

God natt ett tag!

bellis vilar när jag sitter vid datan, aw jag vet hon är världens sötaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0