vad jobbar jag med?

Eftersom jag inte har något annat att skriva om så kan jag berätta lite om ni lovar att inte tröttna för fort!
Min mamma jobbar på kontoret på ett företag som heter Boliden Bergsöe, dom gör bilbatterier och sånt annat trams som ingen bryr sig om. Eftersom dom jobbar med bly så får dom inte åka in och ut från frabriken som dom vill. Ochn ni kan ju själv tänka er 50 manliga män ( om man kan skriva så?) ni fattar sånna som äter JÄÄÄÄTTTE mycket. Och därför har dem som de kallar det en marka, ungdomar det betyder typ matsal.

Det är där jag kommer in i bilden haha!
Jag jobbar där kokar ägg skär bröd ,lägger fram pålägg mm. Inte särskilt ansträngande. Under mina 4 första veckor har jag läst ut tre böcker, så ungefär på den nivån är det. Jag börjar halv 8 och slutar halv 2 så det är perfekta tider! Me like.

Hade jag inte glömt mobilen hos oliver hade jag kunnat visa er eftersom jag var duktig idag och tog bilder =)
Puss

Kommentarer
Postat av: emma

ja verkligen...

allt bra?

2009-07-22 @ 19:09:11
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0