Här ska jag bo i en månad

Här är mitt fina "hyr" rum som jag sak bo i en månad. Jag älskar tapeten hihi. När jag packade upp mina kläder hjälpte mina kusiner mig medans min faster satt i sängen och läse vecko revyn som jag köpte innan idag. När jag packade upp sminket såg jag att en brunkräm hade gått isönder! Shit alltså allt var verkligen brun i min väska haha! Men det löste sig.

Har precis pratat med min älskling :) Och tack alla ni gulliga som har skickat sms och skrivit på msn till mig! Känns verkligen kul att ni peppar mig till detta!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Saknar dig redan min tös...se nu till att ha ordning o reda på "ditt" rum i Stockholm så det inte ser ut som det brukar göra här hemma...då blir du kanske utkastad!!

2009-11-03 @ 08:39:29
Postat av: emelei

Hehe det ska jag lovar :d

2009-11-03 @ 08:58:21
URL: http://youarenotme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0