nu är det fredagsmys!

Hej på er fredags människor!
Har precis haft retorik, toppen! Nu har jag svenska B och sen är det lunch tror jag. Sen har vi naturvetenskap,yes!
Efter skolan ska jag ner till stan och sola, funderar på om jag ska ligga eller stå.. uh undra vilket som tar bäst?Någon som vet? Jaja, sen ska jag hem städa lite och greja sen drar jag till Laura ska äta hos henne och sen ska vi och kolla på Fame, oh jag tycker den verkar sååå bra!

Haha vet ni vad som hände i morse föresten?
Jag kommer hem till Mamma& Stefan vid halv 7 på morgnarna nu när det är så kalt. Åker bil med pappa och sen tar jag bussen ( eller mamma skjusar mig hehe) Men dena helgen är mamma i Lindköpin? eller Jönköping? Orka att dem heter nästan lika dant? I alla fall, så kommer jag hem till Stefan som va hemma bara. Han verkar helt stressad så jag frågar om han har gått ut med bella, hade han inte hunit så jag va snäll att göra det.
Hahaha, en sak till när hon bajsa så ville inte hennes *host* tolle komma ut så hon blev rädd för den när den hängde där och dingla. HAHAHAHAHAH. Hej och välkommen till min bajs blogg btw ;) Vidare med morgonen, stefan sa att han redan va försenad så jag erbjöd mig att lämna Lovisa på dagis. Alltså det är alltid lika kul när hon lämnas (brukar ju åka med min mamma) asså seriöst ni ska höra vad dem så skitarna diskuterar värre än mig nästan! Och liksom jag är världedens bästa skitsnackare ;) Haha

Nu ska jag fortsätta att skriva innan jag glömmer vad jag precis läste..
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0