Nu gör vi det igen!

För två årsen var jag och några kompisar från min gamla skola (asmpundtorp) med i night cup. Det är en cup som alltid har varit för vuxna men som finns för ungdomar nu. Det som är roligt med night cup är att man får göra sitt eget lag. Tröjan ni ser på mig på bilden nedanför gjorde vi tex själv. Vi hade sjukt kul den kvällen! Synd bara att jag inte hållde måttet och svimma i finalen. Haha inget farlig var bara pga min gluten. Men deta året ska vi vinna!

Har typ värsta elit laget , mohaha. Den ända vi har med nu som inte spelar fotboll är jag? Hah kan inte bli bättre. Längtar till den 28/10! Yes, kommer ni och hejar på oss då? Förra gången vi var med hade vi maskottar med oss, eller ja översminkade losers som inte ville spela så dem kom på att dem kunde vara maskottar? Haha så sjukt löjligt egentligen. Men kom dit och heja på oss ! =)

Och en annan bra grej är också att vi blir sponsrade av isabellas mamma och hennes företag Solid hair. Mycket snällt. Så vårt lag ska heta team solid hair , grymt va ;) ?


tror typ jag gjorde mål här mot glumslöv, kom ju två förra gången. Denna gången ska vi vinna!


Kommentarer
Postat av: laura

hahah glumslöv suger och målvakten är as ful:D

2009-10-13 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0