söndag, då man mår som bäst

Men hej alla söndags lovers!

Igår hade jag väldigt trevligt måste jag säga, kommer bilder sen så ni får helt enkelt vänta ;) Igår skjusa iaf min älskling in mig till amanda där brudarna redan var i full gång! Så det ska vara, haha jag och malin provade en massagestol som dem hade, såååååååå skönt!

När vi tog bussen ner till borstahusen åkte ett par gamla jävla bittor****** dem ska på huvudet och sa att vi skulle skämmas! Som ungdomar beter sig! Ja shit alltså, så skämiga dem va alltså. Sen satt där en gubbe i bussen som sjöng med oss i våra visor, haha vi gillade honom! WOHO för honom. Vi gick sen ner där lokalen var, det va en liten bit. Och sen dörjde det inte länge innan allt folk va där.

Efter ett tag tyckte jag inte det var ja lika kul längre så jag ringde min taxi (oliver) som hämtade mig. När vi kom hem till han höll hans storebror på att blanda drinkar han frågade om jag vill ha men då tackade jag för mig och gick och la mig.

Som sagt kommer bilder sen!
Håll ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0