söööndag

Hej!
Tänker inte skriva att jag har uppdraterat dåligt för det har ju varit helg ;)
Rockfesten igår va helt okej. Hehe laura hatar mig nog men det är sånt jag får leva med tyvärr..
Tror jag och Oliver soman vid två typ, viste inte hur vi skulle komma hem från landskrona, tog ju bussen dit från glumslöv. Men så kom min smarta pojkvän på att vi kunde ringa till ***** och fråga om han kunde vara taxi och klart kunde han ;) toppen!

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, hyrde film innan idag och den va bra. Och precis soma alla andra söndagar åt jag skräpmat ;D gooott blev kebabtallrik idag, mumsigt värre! orka dock bara halva men men.

 Nån mer än jag som får dåligt samvete om man inte äter upp allt på tallriken när man har betalt för maten?

nog om det.
min bästa lillasyster har precis gjort saft åt mig.

bild på mig och matilda eftersom hon jag och isabella fikade i fredags!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0