trevlig fredag med Laura igår

Efter skolan åkte jag ju som jag skrev innan hem. Fixa lite här hemma, ja ni vet sånt. Sen vid fem åkte jag ner till asmundtorp och sen vidare emot stan. När jag sitter på Hantverkargatan kommer en va säger man punkare fram till mig och frågar var jag har köpt min pälsmössa och om den är "riktig". 
-Jag bara ehh, lindex den kosta 149:- kr ?
 -Hon bra bra då är den ju falsk, ja tänk så många djur som måste lida.

Jag menar liksom, tänk så hade jag sagt att den va riktigt för att ja ni vet skryta, så hade hon slängt färg på min som dem gör i Sex and The City filmen! Okej, det hade faktiskt varit lite kul.

Sen hade jag jätte mysigt hos Laura hennes föräldrar hade lagat god mat och sånt. Vi tog tåget till helsingborg gick och hämta ut biljetterna och sen vidare till tastyhouse, tur dem har naturgodis där alltså ;)! Sen satt vi  på 7-eleven och snacka skit innan bion började. Och ja vem träffar vi på bion? Om inte självaste Henrik Larsson , hahha stackars Laura hon trodde det var Zlatan. Och vad gör vi? Jo går fram och tar ett foto med honom, menar liksom måste ju ha bildbevis ;)

Som tur va när vi tog bussen hem träffade vi Jakob och Engan så dem väntade med mig i Landskrona tills jag blev hämtad. Inte så kul och stå där själv, kan ju bli våltagen och grejer! usch.

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0