Två veckor kvar

Hej babes :)
Kom på att det är två veckor tills jag packar min väska och beger mig till stockholm! Oh yes. Ha börjat fundera på hur jag ska övertala min lillasyster om att jag ska ha med mig platttången, den som är bäst alltså. Jag ska också ha med mig min minidata så klart och ja hur packar man kläder till en månad? ojoj.. tur jag ska ha med min stora glansiga väska woho!

Har tänkt på en sak också. Har funderat på att köpa ett sånt mobiltinternet eller vad man säger, ni vet så man kan surfa var som helst. Funderar på ett sånt comviq som fungerar som som ett telefonkort. Man köper den linken och kan man ladda den. Tror  det kostar 89:- för en vecka och 24:- för en dag eller något.

Så vill ni att jag uppdraterar min blogg när jag i stockholm tycker jag att någon av er ska köpa en sån till mig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ju så att din gamla faster har trådlöst så du kan använda det med din egen dator precis hur mycket du vill!! Kramis

2009-10-19 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0