jag har väl aldrig klagat på mitt schema?

God morgon =)

Vaknade precis av att någon busringde hit moget? Min mobil/väckaklocka har lagt av så jag hade ingen som väckte mig. Snyft! Gick in och skulle kolla på schemat vilka lektioner jag hade missat, trodde typ en eller två.
( Våra lärare lägger upp schma för veckan så det är nästan aldrig samma). Och ni som inte fattar det är finito med anteknigsböcker och sån mög allt vi gör i skolan gör vi på datorer.

 Jag fick också ett sms från min lärare idag haha. Hon skrev att hon hade bytat abonoment så nu kan väl halva klassen inte smsa henne när dem är "sjuk". Ni vet att comvic skickar grattis till varandra, och jag kan lova er att ALLA i landskrona har det. hehe Tur man har telia och 3000 fria sms. Dock känner jag på mig att den mobilräkningen för denna månden inte blir kul!

Puss

Inget fel på mitt schema?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0