min mamma

Min duktiga fina mamma har än en gång varit med i en tävling, ovanligt? Tror hon har vunnit det mesta i olika tävlingar tex resa för familjen till bulgarigen, barnvagn, filmer, cd och massa annat. Men denna gången vann hon någoting bara till sig själv.

Jag vet inte riktigt hur det gick till men hon skicka in en anmälan och ett foto till expressen där hon beskrev varför just hon skulle vinna. Ni som inte vet gick tävligen ut på att "göras om". Tror hon skrev något i stil med att hon har 4 barn en man en katt och en hund, sen behövde hon nog inte skriva så mycket mer.. utan klart att hon vann!

Så igår åkte hon upp till stockolm med flyg och  blev påklädd och stylad, haha min lilla mamma! Sen blev hon fotograferad och massa annat. Men det roligast var när hon ringde till mig när hon kom hem. Hon berätta vad hon hade varit med om som ett litet barn haha! Så roligt att lyssna på henne, hon lätt som en 6 åring som hade ätit sockervadd sett isbjörnar på zoo för första gången.

Men varför skriver jag om min mamma här? Jo för att hon är så himmla bra på allting och inspererar mig till det mesta. Jag är också stolt över mamma för hon hargått ner mycket i vikt med hjälp av viktväktarna (ingen fattar varför, kvinnan är ju smal som en tanpetare ändå?!) Asså jag är inte stolt bara för jag har en smal mamma om ni tror det haha, men alltså att hon klara det?!. När mamma hade hållt på ett tag vill jag också prova, mamma hjälpt mig och så med hur mycket points det var i olika grejer men det höll typ en vecka? tänk att mamma klara det i mer än ett halvår!!
 
Min mamma är bäst i världen och att jag älskar henne jääääätte mycket!


(så här glad är mamma alltid)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med min tös :0)

2009-09-20 @ 09:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0