min tisdag

God kväll.

Tisdagen börja som vanligt med skola och sen gym. Efter där följde jag med Oliver hem tror inte jag var något vidare sällskap sov i fyra timmar.. suck
Vi åt med hans familj och sen körde vi och kollade på Emmas match i häljarp, dem va duktiga och vann med 3-1 yippe! Som vanligt sitter emma och jag på hennes rum nu. Hon pluggar och jag sitter och fixar med datan. Fin header va? HAHa det får vara den så länge tills jag orkar at verkligen sätta mig ner och göra en ordentliget.

Just det, ringde farmor innan.. jag har lite planer för min APU (praktik) yes ska bli kul och höra vad farmor har att säga när hon ringer imorgon. Hon skulle också ge mig nr till ett jobb, tack min super farmor =)

Nej nu kallar sängen går länge imorgon så har tränkt träna innan skolan eftesom jag börjar kvart över tio eller i tio. Det tackar vi för.

Nu ska jag dejta kudden. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0