precis som alla andra vill jag ha jobb

Hej på er!

Idag har det inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Var ute lite med Oliver och Isabella ett tag och snacka haha så kul. Satt på en bänk och åt chips som isabella köpte
vi=feta

Ja men seriöst människor? kan inte nån av alla er som läser min blogg ge mig ett jobb vad som? Okej , inte tråka gamla människor i rumpan och sånt jag har faktiskt en gräns you know. Någon som behöver barnpassning? Åh jag är ju helt desperat, suck.

Hoppas det går bra för mamma så jag kan jobba hon henne sen lite =) hehe
blev ni nyfikna nu? sa ju att min mamma är bäst. Till och med när hennes dotter behöver jobb fixar hon det. Kanon ;) haha. Nej seriöst! Skriv en komentar om ni har nått jobb på g till mig jag är väldigt duktig på allt.

Nu ska jag smita ner och kolla på tv med mamma och stefan. OJJJ har glömt att ta mina piller :O:O:O inte bra måste ju bli av med min infektion så jag kan börja träna igen.
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0