shit! jag måste gå ner 5 kg

Hej och godmorgon =)

Igår hade jag det välidgt segt när jag steg upp ur min varma säng, men det löna sig dock!

Efter skolan åkte vi ner till Rio en pizzeria i landskrona där issa åt kebabrulle och jag bara smaka lite sallad ;) Efter det var vi duktiga och gick och träna, medans isabella blev visad runt i gymet och så gick jag 5 km så skönt!
Hem till mig direkt duscha och grejer och sen åkte vi hem till Matilda, fy fan va vi skratta. Vi gick och kollade på olivers match och där skratta vi enu mer! KLARAR INTE DET! sen var det bara hem och så sig ner framför tv:n och glo hollywood fruar med lillsis.

Men tillbaka till min överskirft. Mamma håller ju på men en grej nu (hemligt) och om jag ska få vara med där och hjälpa till måste jag gå ner typ 5 kg. Måste ha ett BMI under 25. Så nu är det inga kolhyderater och hårdträning som gäller för mig! Och just det, kan ju också berätta att jag kanske har fixat ett jobb till han ska ringa i veckan så ska jag provjobba i helgen. Asså tur man har käften med sig ibland.

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0