som veckan ser ut nu

Vilken bra start på tisdagen, glömde nästan allt där hemma haha. Och sen på bussen hoppar inte isabella på, ovanligt att hon försover sig. Nu är det första lektionen i skolan går till kvart i tre idag tror jag. Sen ska jag nog vara med Oliver om han inte ska kolla på bil.. yes
Imorgon kommer matilda och hämtar upp mig på min skola och sen ska vi till hälsohuset och så matilda kan börja gyma med mig =)
På torsdag ska jag först träna och sen passa Lovisa hela kvällen blir mys. Fredag händer inte så mycket, ska handla mat till lördag och föhoppningsvis hjälper isabella mig med det, inte så lätt alltid att handla till 25 personer ;)

Fick höra på bussen också idag att det är pinsam att jag saknar bea, hah varför? Varför är det pinsamt? Och om man nu tycker det kan man väl säga det rakt till mig och inte använda den man sitter med som nån sköld?

- OHHHH, så pinsamt läste du inte på emelie blogg hon saknar bea!! HAHA
Kära du , om du vet att jag hör dig, varför sätter du dig inte brevid mig på bussen och säger vad du tycker och tänker? Undra vem som är pinsam ;) kul att du läser min blogg föresten!

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hm. va nöjd med att någon läser din Blogg, fiender eller inte ;) .. haha <3 inte fel med att sakna ngn darl. Kommer en dag då alla förstår det!

2009-09-08 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0