söndag = ?

Hej alla =)

 söndagar brukar ju betyda , pizza och film eller något liknande men not to day.
Vaknade 10 hos oliver och då åkte jag hem till pappa direkt. Damsuga , vecktvätt och massa annat just det duscha och gjorde ve mig ockås. Allt deta på en halv timme då..

Sen tog jag min räser moppe hem till mamma där jag blev upphämtad. Sen kollade jag på Olivers match med monica och mia ( olivers mamma & min gudmor). Trevligt.

Nu sitter jag hemma hos oliver och skriver och väntar på att han ska komma hem. Blir grillat idag! muumms.
Ikväll kanske jag ska träffa isabella , inte träffat henne mer än en dag på hela veckan!? fattar ni?
Puss

bjuder vi på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0