varför kommer alltid verkligheten ikapp en på måndagar?

God eftermiddag alles!

Yes måndag idag. Vaknde hos Oliver, började inte förens halv 11. Hade en lektion på 10 minuter sen slutade vi. Lönt? Tog bussen ner till stan och tog ut nästan alla pengar på mitt kort. Ska ge dem till pappa så jag inte hinner göra av med dem den månaden som är kvar. Måsta snacka med pappa också har inte hunnit göra det. Tog i alla fall bussen hem till mamma. Sen cyklade jag hem till pappa, glá är jag för att jag hade medvind!!

Eftersom jag inte han äta i morse gör jag äggmackor nu :) får bli lunch/frukost. Kanske ska jag prova mig på att göra lite kaffe också? Uh får se hur det gå, jag tar alltid för mycket kaffepulver eller för mycket vatten. Men jag klarar det nog! heja mig!!

Och alliopa, ni ska veta hur glad jag är! Woho. Skirver mer i bloggen snart. Och glöm inte att kolla in bland katigorierna, finns jätte fina höst/vinterjackor där! Tryck bara på bloppis :)
Suck, måste skriva matdagboken för hela helgen också. inte så kul som det låter..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0