bad , bad , bad

Hej !

Började dagen idag med gröt precis som alla andra denna veckan. Efter det sa jag hejdå till mina kära kusiner & co.
Efter det hoppade jag direkt i pooolen, sen har jag bara legat där hela förmiddagen sen lura pappa mig att klockan va två så jag gick och duscha och grejer, men den var typ bara 20 över ett så nu h ar jag missat typ 40 min sol alltså!

Nu ska jag packa lite grejer, fixa mig lite och sen vid tre kommer mamma och hämtar mig. Och senare ikväll vid sex kommer Oliver och hämtar mig hos mamma så får vi se vad vi hittar på ikväll.

Föresten! Igår när jag var hemma hos mammi såg jag presenterna, men jag klämde och kände inte på dem! Det gjorde jag faktsikt inte.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0