bilder från i lördags

Hej allihopa!
Update nu då,

Fredag : Först kollade på asmundtorp som förlora mot högaborg. Sen var jag tim , oliver hemma hos Oliver och kollade på baksällan igen.

Lördag : Vid frukosten satt jag och oliver och planera vad vi skulle göra, tyckte det känndes som söndag så var lite halv sega. Men vi stack iaf till centersyd och gick runt där ett tag. mysigt =) På kvällen åkte vi hem till mig hos mamma för jag skulle vara hundvakt till bella. Så jag och min älskling lagade god mat, försökte grilla men det gick inget vidare så vi stekte istället, hehe. Efter det spelade vi lite wii. Konstigt att alltid när jag ska använda spelet så är batteriena slut? Jaja, sen skjusa Oliver mig hem till pappa där pappa hade redan somnat så jag och emma kollade på snuten i holywood och 27 dressses. Efter det va vi på emmas rum och kollade på Björn Gustavssons klipp på youtube. Somnade runt 03.00.

Söndag : Vaknade klockan 15.00!!! Åt frukost sen gick jag ner till asmundtorp, blev hämtad där av Oliver och sen åkte vi hem till honom, gjorde inget speciellt =)

Måndag : Åkte hem från Oliver, och sen var mångaden som alla andra måndagar SEG!



Oliver fin han är =) hihi

me och bellis

Oliver på väg hem från centan, jag smygfotta han, hehe. Plus att jag blev åksjuk på bussen eftesom det var så många på bussen så jag fick sitta baklänges =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0