Biooooooo och konstverk på vägen

Hej
Igår (lördag) var jag och Oliver på bio och såg den nya filmen med Jonny Depp, den var inte så bra som jag hade väntat mig. Vi åt mc och gick i helsingborg och myste. Skratta åt alla andra ungdomar som va stup fulla. Vi såg en som trilla av sin stol på mc en som tappa sin mobil i marken och en som somna på bion haha. Det blev nästan bråk på bion också ! En kille blev sur på en annan för att han "sörpla" hahah!

När vi kom ut från knutan såg vi att dom hade stängt av ven hel väg och målat på den? Fattade nada, men man fick tydligen gå på den och bilarna fick snällt köra på den andra sidan.




fint va? Oliver är också med på bilden. Och den fina väskan som jag köpte till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0