har inte varit hemma på två dagar, ojoj

Hej!

Nej just det, imåndags stack jag in till emilia och kajsa vid 6. Kollade lite på film och hade mysigt vi gick också och kolla på emilias lägenhet som var jätte fin! Hahah vi gick typ och la oss vid halv 2 och när emilia vakna hade vi lagt och hållt hand!!! HAHHAHAH pallar inte, jag kajsa och emilia sov i en dubbelsäng till sammans liksom.

På morgonen åt vi frukost men eftersom jag inte tålde så mycket så åt jag bara typ 2 köttbullar haha. Sen vid 2 stack jag ner till stan och mötte laura =) så vi gick och fika , satte oss vid nyhamn och kollade på vattenet och hade super mysigt! Vid 5 sa jag hejdå till laura och mötte emilia och kajsa vid stationen och 20 min försenade tog vi bussen till häljarp där jag gjorde vid mina naglar. Är en tjej där som håller på att utbilda sig och gör det för 200 kronor! Perfekt!

Därifrån dirket hem till min älskling där jag sov inatt =) Vi kollade på en dokomentär om hitler eller ja det är typ en film, men den va jätte bra. Ska bara hinna se del 2 också.

Nu ska jag kolla på tv och lata mig. 8 dagar kvar till skolan börjar!


fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0