helgerna = inget bloggande

För är det så? På helgerna hinner jag helt enkelt inte blogga!
Så jag tar en sammanfattining här;

Fredag : Jobb först och sen åkte jag hem och fixa till mig. Vid fem kom oliver och hämta mig och så åkte vi hem till honom för han skulle duscha och sånt efter att ha jobbat. Innan vi åkte till hbg fick han en fred perry väska av mig HIHII. Vi hade faktsiakt ett år i fredags =) När vi kom till helsingborg köpte Oliver ett par converse skor till mig , vita =) wihoo han är bäst! När vi hade shoppat lite gick vi till en kinesresturange och åt fyra små rätter med glass och friteradbannan till efterrätt! mumsigt.. Efter att ha suttit där i nästan en och en halv timme gick vi till filmstaden och kollade på baksmällan. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Åh va bra den är!!! så sjuuuuukt rolig alltså. Efter att ha flörtat lite med tågvärden åkte vi gratis hem. Tack för en jätte bra dag älskling.

Lördag : Vaknade hos Oliver men då hade han redan åkt iväg för att spela match i göteborg. När jag kom hem fick jag nästan springa uppp på rummet ta andra kläder på mig för att det var ju 1000 grade ute i lördags. Mamma stod nere med bilen igång och väntade, vi åkte till helsingborg för att kolla när emma spela eskilscupen. Dock förlora dom på straffar, synd om dom ja. NOT! Hem igen, och vid fyra kom anton och ludvig (grannpojkarna) och eftersom jag och emma är så snälla ställde vi upp och passa killarna + Lovisa så att mamma, stefan, carina och ola skulle kunna gå på digiloo. Som tur va åkte jag iväg redan vid halv åtta och emma fick passa vildingarna själv , mohahha. Charlie Olivers storebror fyllde 20 i måndags men hade kalas på lördagen. Så ditt staack jag med min nya skinjacka, skit snygg va jag , heheh ne skoja.  Vid 01:00 var  jag skit trött och gick och la mig i oliver säng och somna dirket. Oppss, sen vi två kommer oliver hahahha , han bra - oj har du legat här hela kvällen? Han märkte inte ens att jag var borta =( heheh.

Söndag : vaknade hos Oliver idag igen, stack ner till asmundtorp och kollade 10 min på b-laget. Stack hem tilll mamma och packade och sen vit halv ett hämtade pappa mig. Hemma hos pappa var  det då livat, min faster +familj har kommit ner från huvudstaden plus att farfar och ingrid var här. Så vad gör emelie möller då? Jo hon går och lägger sig. Sleten som bara den alltså. En sak till! När jag bar in väskorna märkte jag att något var fel, sen kom jag på att pappa hade gjort om hela köket! Så duktig han är! Puss på honom. Glömde skriva att farmor kom hit nu på kvällen och hade mat med sig och efterrätt! Puss på henne också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0