hjälp , jag är rädd!

Förra veckan när jag skulle hem en snabbis till mamma och hämta mitt halsband blev jag jätte rädd! När jag skulle slänga något i min papperskorg på rumet ser jag ÄKLIG GRÄSHOPPA! ÖHHHH. Stängde dörren snabbt som f*n och har inte varit på mitt rum sedan dess! ÖRK.

MAamma sa lungnade att den säkert hade dött av varmeslag tills jag kommer till mamma igen om två veckor. Men vad säger Stefan då? Jo att den äkliga gräshoppan säkert var en hona och har förökat sig med sådär 30 ungar. ÖÖÖÖÖHHHH. hJÄLP MIG NÅGON!

Vad heter dit man ringer när man har problem med insekter?


Kommentarer
Postat av: adina

ew :O



jaa man får klä ut sig till barn :D

2009-08-14 @ 01:47:27
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0