inte 16 längre ..

Hej alla!

Idag fyller jag 17 !! woho.. Jag känner mig mycket äldra redan alltså, bara ett år kvar till 18! yes.
Imorse när jag gick upp fick jag grattis kramar av alla, och på eftermiddagen kom farfar och ingrid så fick jag present av dom =) Nu har jag också fått av emma och pappa! Fick puder och två armband av emma , och pengar av pappa farmor och farfar. Av Susanne fick jag ett par jeans och en tröja. Och så klart fick jag många fina persenter av mamma sida när jag hade kalas där för typ en månads sen =) Tack alla! Nu ska jag ut och fixa. Puss på er!


ser ni någon skillnad? jag tycker jag fortfarande ser ut som 16

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis på födelsedagen min älskade unge :0) Imorgon eftermiddag kommer det ännu mer presenter....

2009-08-06 @ 19:08:01
Postat av: emma.

nej men klipp gärna bort mig.. (a)

mohahah. nej jag skoja. (:

jag tycker nog att du börjar få lite mer rynker så du ser äldre ut :D

hahaha, grattis vääärldensbästa storasyster. :D <3

ilooooveu. <33

2009-08-07 @ 01:12:34
URL: http://e-meelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0