sista jobbdagen today!!

Hej!
Idag har det varit min sista jobbe dag! WOOOHHOOO
Vill bara säga att jag aldrig vill bli vuxen och vara tvnugen att jobba. Tänka att bara ha semster typ 4-5 veckor om året? AHHHHHHH det skrämmer mig lite alltså, shit! Som tur är e det några år dit =) och när jag får ett jobb ska det vara ett kul och bra jobb som jag tycker om. Annars kan jag lika gärna plugga och bo hemma och leva på mamma & pappas mony ! hih.

Kan ju också säga att min arbetsdag idag gick hur galant som helst! Alla sa att jag ahde varit jätte duktig. Och om ni vill veta vad jag har lärt mig av min tid på boliden så är det att koka ägg & skära bröd, yes det är nog det. Och att gå upp innan sju på sommarlov? ja jag vet. Jag tycker för mycket synd om mig själv..

puss på er!





här är bilder som visa hur det såg ut när jag stämpla ut för sista gången!
hehe. yes i am retarded i know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0