update för tisdag

Hej igen!

Oliver var här innan en runda och hämta lite körskolegrejer =)
Eh och mamma fråga mig innan om hans mobil nr, undra vad dom har kokat ihop..
Annars har jag bara läst,ätit godis,och sovigt idag. i love

Nu precis har vi ätit nachoschips med massa olika dipor, goooott. Jag bad min mästerkock till faster att fixa det. Och som alla vet är mitt ord lag här hemma! Haha nej men hon va snäll och köpte grejor på vägen hem från farmor =) puss på henne!

Ikväll kanske de blir poker, och eftesom det står shopping på listan imorgon kanske man ska satsa en slant? ;) jag menar man har ju råd, ehm hahahah! Slut på bloggandet nu, nu ska jag gå och berätta fler "två tomater gick över en väg" skämt för min 2åriga kusin =) bara vi två som tycke det är roligt! MOHOOH. puss


innan vi stack på bio igår


foodi, gott gott!


me , äter ingen bra bild. Men va fasiken! hiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0