är jag för gammal för bonbonland?

För ett tag sen berättade mamma att vår familj tillsammans med tovatt och lindas familjer skulle åka till bonbonland och att dem fundera på att åka på en månda. VAAA MÅNDAG ? DÅ JOBBAR JU JAG FÖR TUSAN. Så kommer det snacker " med det tycker väl inte du är kul" eller " det är väl du för gammal för" what? Är jag för gammal för att åka karuseller och göra egna klubber? tror dock inte det alltså. Så nu har dem bestämmt sig för att åka på en helg så den älsta kussen kan hänga med , snällt va =) jag vet liksom att dem vill ha mig där så jag kan springa runder efter alla minibarn och att dem kan sitta pe en utecafe och drika öl. Yes dem är inte dumma alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0