fika och mys med kusinerna

kom precis hem till mamma stannade på vägen och handlade fika, fick reda på att min moster m familj alltid kul! Så det blev jordgubbar,glass,daimtårta och vaniljsås fanns ganska mycket att välja på! i like ;) Sen efter vi hade fikat bada vi lite jag mamma och emma köpte en minipool till lovisa och de stora barnen + jag bade i den andra poolen!

Vist är det mysigt med familjen ibland? Jag natha och palle kom fram till att man bara tycker om barn man känner eller är släkt med. Andra barn är oftast skit jobbiga eller tröga, är det inte så? Tycker vi i alla fall.


alles utom mamma och moster + lovisa

jag i lovisas pool

Bella posha lite =)

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Hej. Det var mysigt med sommarfika hos er! Vi ses på fredag! Kram moster

2009-06-29 @ 14:33:32
Postat av: emelie

ja det gör vi ! =)

2009-06-29 @ 20:51:42
URL: http://youarenotme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0