mys med natha =)

Även denna måndag började med jobb och sen drog jag vidare till stranden. Låg där med hanna, linnéa,kajsa, amy m fler. När vi var färdig stekta och stank av cocosolja stack vi haha. Jag och natha var sugna på något gått så vi cyklade till don pedor och beställde kebabsallad och kall cola! ÅH så gott det var, jag brukar inte tycka om det såå mycket men det var så himmla gott!

När vi hade suttit ett tag bestämde vi oss för att cykla hem.. alltså till asmundtorp det är sjukt långt för ni som inte vet. Plus att vi hade motvind, usch. När vi körde förbi ÖB stack vi in där och kollade runder, jag hittade två vaser och två ramar som jag köpte och natha hittade en smutsig tavla aw så hon kunde inte köpa den haha!

Nu är jag i vilket fall som helst hemma och kollar finalen (u-21) med sis.
Puss

natha äter =) hehe

snacka om dö väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0