nu är löshåret och utväxtenborta!

Förlåt för jag inte skrev så mycket igår hade inte den tiden ni vet. Efter jobb åkte jag och en irriterad Oliver till kullagatan i helsingborg, blev ett par jeansshoorts och en tröja. Efter det åkte vi dirket hem och bänka oss framför fotbollen (för er icke intresserade av fotboll så var det semifinal i u21) där england snabbt gjorde tre mål. Det stod ju skrivet att sverige skulle förlora då? Så vi gick in på Olivers rum och vila lite. Jag hade ju gått upp halv 6 och var duktigt trött!
Men tur att Monika väkte oss så vi han se förlängningen och straffarna dock synd om han som missa.

Förvånar mig inte om någon dum reporter frågar
- hur känns det?
Hade jag varit han hade jag svarat
-- JÄVLIGT BRA! orka inte spela finale ändå.
dumma idiot reportrar. trött man blir allltså!


ansiktet är inte riktigt på g idag alltså. Men ni ser ju håret?
blev det fint?

Kommentarer
Postat av: natha

Jättee faajnt bajb ! :D

2009-06-27 @ 13:55:42
Postat av: emelie

tack snygging :D

2009-06-29 @ 20:52:52
URL: http://youarenotme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0