nu har min älskling lämnat landet

Ja =( åh nu har Oliver med familj åkt till kroatien och jag vet i fan hur jag ska klara mig i två hela veckor utan honom! ÅH, det är väl tur att man har tjejkompisar och så klart killkompisar. I

går till idag sov jag hos Oliver vi badade i deras pool och spelade poker, heh mys. Sen hämta pappa mig och natha (hon sov hos challe) sen stack jag hem snabbt och packa och sen blev det stranden! Sjukt mycket folk där och jag hade som vanligt kul! Först låg vi borta vid campingen men sen flyttade vi oss och la oss med linnéa , my och dem. Efter ett tag där la vi oss hos hp-arna (läs häljarparna) Och tror ni man kan gå ut på piren utan att skada sig när man är med dem? Tror inte det nej..
 
jag gjorde sallad med kyckling och feta ost och hade med! Gott

Se som jag råka riva mig själv när markus och nypan skulle putta i mig.. aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0