nu känner jag mig fräsch!

Har målat mina naglar nu, så duktig jag börjar bli på det alltså ! =) ibörjan målade jag hej vilt men nu har jag börjat få grep om det! Fundera på att hoppa in i duschen och annvända min nya peeling som jag köpte på kick idag men jag orkar inte får göra det imorgon istället. Jag köpte också en ansiktmask på kicks så det får jag prova hos natha imorgon!

Blä på mig för nu ska jag sova. Jag går och lägger mig vid 10 nu eftersom jag går upp halv sex så jag får min skönhetssömn haha!

vist är jag duktig !

peelingen kostade 175 kr och ansiktsmasken 20 kr så jag hoppas att peelingen är bra!
Hon i affären lovade att den skulle vara bra, men vad gör inte dem för att sälja? Dumma försäljare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0