tjejer, fotboll är inte så farligt!

Skrev ju innan att jag skulle berätta lite om krisen i häljarp just nu. Vi är egenligen ett ihopa satt lag från början det är vi f-92 lollos f-90 och sen har vi damer också, dock ingen som är kvar men hade.

Egentilgen tror jag allt börja med att vi var i en för hög serie och många hoppa av pga av att vi förlora så mycket som vi gjorde. Men vad gör egenltigen ett f-92 lag i en div 3 serie? Någon som fattar det? För isf får ni gärna berätta för mig/oss.
Efter det slutade många av damerna och det var nästan bara vårt gammla lag kvar och vad händer då? Jo då får vi spela i div 1 DJ fast att vi bara är 7-8 st på träningarna, helt sick.

Nu har våra gamla tränare slutat och några duktiga tjejer har också lämnat häljarp. Men vi ger inte upp! Inte än. Så på träningen idag drog jag med mig Natha och det gick jätte bra för henne alltså =) Så kom igen ni tjejer som inte har något att göra!! Kom och träna med oss, och jag vet att många tjejer inte tycker fotboll är så jätte kul men det är inte bara det. Det finns lagfester, resor om man sparar in pengar osv?
Någon som vill vara med oss att vinna i höst? Skriv gärna en kommentar då! =)


Kommentarer
Postat av: elin

emelie, vet du om det blir något lag till hösten? och isåfall vem som ska träna? =) puss på dig

2009-06-28 @ 23:09:43
URL: http://froke
Postat av: emelie

ja det blir det! pappa kommer träna oss och vi försöker få ihop ett lag ! du är med väl ?

2009-06-29 @ 20:54:09
URL: http://youarenotme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0