kom lönen idag eller?

Ja för det gjorde den! Och gissa som var först på Gina? haha nej det var inte meningen att jag skulle hamna där men ibland blir det så. Speciellt när dem har mega rea, dock inte konstigt. Blev standardkläder idag, ni vet bra och har kläder. Sen blev det mascara nagelack och nessesär på kicks =) Känner mig nöjd med mina köp idag faktiskt. Jag köpte en presen till min sis också men kan inte skriva vad det är här, ni får se sen helt enkelt.

Idag har det varit jobb till halv tre och sen stan så klart och nu sitter jag här hemma och mellan andas för jag ska snart iväg på träning. Det är lite kaos där som jag berättar om när jag kommer hem, låter det bra?

 
köpte tröjan i st L så den är lite hängig, annars är den fin till cityshorts och jeans.

kjolen tänkte jag ha till ett par snygga sneakers och en pösig topp.

Jag är mega nöjd med min blommiga nessesär =)
(
jag vet att jag önska mig nessesär i present och jag vill fortfarande ha i så fall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0