min praktikplats

Så nu har jag åkt buss och tunelbana och sitter inne på stureplan och på min praktikplats!
Woho.. Jag har fått rundvisning och en egen plats =) När vi gick hit till kontoret såg vi Laila Bagge hehe wiho bonden har sett en kändis!

Nu sitter jag här med min röda ferrari data som jag har fått låna och kollar runder på lite olika hemsidor och hör abba i bakgrunden. Skulle jag tänka mig att kunna jobba såhär? Eh ja typ.  Nu ska jag fortsätta kolla runder skriver mer sen. Och välkommna alla nya läsare puss på er!


här sitter tjejerna =)

alla gömmer sig, dem ville inte vara med på bild hehe


Kommentarer
Postat av: becka

kul att du såg laila bagge

2009-11-03 @ 11:58:04
URL: http://thisisbecka.blogg.se/
Postat av: Victoria Andersson

Tjoho, va roligt för dig! Önskar dig ett stort lycka till när du är där och vill gärna ge dig ett litet tips: Skriv ner (anteckningsbok/i datorn) tips och idéer som du tror kan vara bra att spara på i framtiden. Man tror att man ska komma ihåg det men ack nej! Alltid bra med en idébok! Kram från "Tosemoster" i Skååååne

2009-11-03 @ 20:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0